Levande ljus

Idag har jag gjort en pepparkakscheesecake som vi skall ha till adventsfikat i morgon. Glögg och pepparkakor blir det också, ska bli så mysigt att tända första adventsljuset. Har varit en lugn och härlig dag med trevligt kaffesällskap av min kusin som körde hem dottern som sovit hos dem. Ikväll blir det film, jag och mannen skall bara enas om en först. Men innan filmen så skall jag förbereda barnens adventspåsar till i morgon. När de var små så hade vi paketkalender, sen blev det legokalender i olika varianter under några år, bl a lego friends som jag tycker är ett mysigt. Men nu kör vi adventspåsar då de har blivit äldre och uppskattar andra saker. Det blir små överraskningar varje advent.
 
 
Mysigt med ljus



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0