Pussel torsdag

I vår familj så gillar vi att pussla, i alla fall vi tjejer. Jag och dottern har nu suttit en stund och klurat, funderat och testat den ena pusselbiten efter den andra. Ibland kör man fast och nästan kan sitta och slita sitt hår. Men det är kul att båda tjejerna gillar att pussla, ibland pusslar vi tillsammans vilket är kul för man tittar på lite olika sätt och hittar olika.
 
 
Mitt pussel blev jag klar med för ett tag sedan, så nu är det dags att köpa ett nytt tror jag.
 
 
Kan inte sätta fingret på vad det är, men det är en speciell känsla på något vis att riva ihop ett pussel som är klart, samtidigt som man tänker på all tid man lagt ner. Jag kör på tusenbitars och barnen på 500 bitars.
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0