En gubbanäsa

God kväll!
 
Igår kom vi hem från Varberg, ett par dagar med väldigt blandat väder kan man säga. Så det gäller att ta vara på de fina dagarna. I onsdags var det fint men inte så varmt som på tisdagen. Vi var in en sväng i Varberg då det var torgdag, så mysigt och mycket folk, solen sken men mitt i allt kom en regnskur och överraskade, men sen var det fint igen. På väg tillbaka till campingen på Getterön så åkte vi längst ut till naturreservatet Gubbanäsan. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det var så fint att gå där och hade man tur eller otur kanske man ska säga så kunde man stöta på kossorna som gick där :) Kossor är fina djur tycker jag men en stingslig ko är ingen rolig ko att möta.
Denna terräng älskar vår hund att ta sig fram i. 
 
Tjejerna ville ta ett kvällsdopp när vi var tillbaka så vi gick ner till havet. Det var lite blåsigt så det var ett snabbt dopp det fick bli.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Längs med stranden var det okej att bada om man inte gick för långt ut men här kollade vi bara plasket som blev mot stenkanten. Jag kan tycka att havet är fantastiskt vackert men det kan också se så skrämmande ut, särskilt vid sämre väder, jag håller mig på land där trivs jag bäst :)
 
Nu är det bara en vanlig helg kvar tills det är dags att jobba, i morgon ska jag iväg och träna, känns tungt nu men bara att ge sig iväg och få det gjort, så värt det efteråt.
 
N
2015-08-01 @ 01:50:11
URL: http://nouw.com/nathaliemaria

Fina bilder!

Svar: Det var fin utsikt mot havet därifrån.
vitsvartochlime.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0