Tillbaka

Nu är jag tillbaka efter nästan två veckors paus. Vi åkte på skidresa och sen har det varit mycket med skola och jobb. Full rulle helt enkelt :)
 
 
Bilden är från min lunchpromenad, det är så skönt med lite frisk luft mitt på dagen, få ny energi så man inte somnar under eftermiddagen. Men med tanke på att det kom 15-20 cm snö i natt så fick man gå där det var någorlunda plogat. Började dagen med tandläkarbesök och fick en ok stämpel :) sen skulle jag försöka ta mig till jobbet, det var så slirigt så det gick i 50 km/tim, men bättre att ta det lugnt och komma fram än att hamna i diket. Det är i alla fall skönt med endast två minusgrader, igår var det nitton minusgrader. Vackert ute är det nu med all snö.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0