Gör inget med lite regn

Söndag eftermiddag, det regnar precis som det gjorde igår. Men jag har faktiskt inget emot att det regnat i helgen. Har tyckt det varit lite mysigt, så länge man är inne men när hunden skall ut då är det regnjacka och gummistövlar på och mindre mysigt.
 
 
 
I fredags åt vi tacos, jag älskar mina färgglada skålar, jag som annars mest gillar svart och vitt. Lunchen idag bestod av hemmagjord pizza, mums :)
 
I går var vi på kalas, ännu en kusin till barnen som skulle firas, perfekt en lördag eftermiddag med dåligt väder. Gott fika och trevligt sällskap.
 
 
I kryddlådan är det också ordning och reda, ska göra ett ryck i min garderob och plocka i ordning lite. Tvättmaskinen går varm, så gott att vara i fas med tvätten inför kommande vecka. Sen är det ju perfekt väder för sådant idag.
 
Hoppas ni har en fin söndag!
Netti
2015-09-06 @ 17:18:23
URL: http://starbys.se

Vad mysigt och vilka fina skålar! Kram

Svar: Gillar dem jätte mycket :)
vitsvartochlime.blogg.se

Jenny
2015-09-07 @ 08:54:13
URL: http://jenlen.blogg.se

Gott med tacos, va ett tagsen jag åt det faktiskt :) Fina skålar föresten

Svar: Perfekta taco skålar :)
vitsvartochlime.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0