En vecka sedan julafton

Det är bara jag som är uppstigen resten av familjen sover. Kaminen är tänd och ljuslyktor på bordet är även de tända. Men snart vill nog hunden ut på sin morgonrunda så då får jag ta på mig lite kläder och gå ut en sväng innan frukost. Har nytt lack på naglarna som jag fick av yngsta dottern i julklapp. Tänk att det gått en vecka sedan julafton. Och det som är så härligt är att det är många dagar kvar på ledigheten. Bara att njuta och ladda batterierna för snart är 2015 här. 
 
 
Igår kväll så åt vi lasagne, det är ju så gott. Det blev en traditionell köttfärslasagne och en vegetarisk med spenat och keso i.
 
 
Sen måste jag bara få tipsa om dessa goda kolor. Hallon och lakrits är min favorit. De andra två smakerna är inte så tokiga de heller. 
 
 
 
Nu fick jag sällskap av äldsta dottern som vaknat, men jag tror det är dags att väcka övriga i famijen innan jag ger mig ut med hunden. Vi hörs senare!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0