Julklapparna är så gott som klara

I eftermiddags så kom jag hem efter att ha lämnat minsta tjejen hos min kusin, hon ska sova där tills i morgon. De får nog det jättemysigt hon och min kusins dotter. När jag kom hem så var huset tomt. Äldsta dottern var hos en kompis och mannen var i stan och uträttade lite ärenden. Så då passade jag på att slå in lite julklappar. Det är livsfarligt att ha oinslagna julklappar när man inte har några bra gömställen och barn är ju barn, nyfikna. Bästa känslan är att jag är klar med julklapparna så gott som. Endast något litet kvar att fixa och det känns så härligt. Har idag ätit första lussebullen, jag tycker väldigt mycket om lussebullar och kan få enorma sug efter dessa redan i oktober. Men nu är det ju tid för dessa, så gissa om jag kommer att njuta.
 
 
 
 
Måste få hissa en känsla. Känslan när man har en helt ny parfym i en oöppnad förpackning. Känslan när man tar den ur förpackningen är så härlig. Lite knäppt kanske men sån är jag. Och idag fick jag uppleva den känslan.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0