Redo för ny vecka

Söndag kväll och allt är färdigt för i morgon. Jag är först ut att ge mig iväg vilket innebär att jag också går upp först :) Men med denna helgen bakom sig så känns det helt okej att en ny vecka är på gång. 
 
Igår kväll så var vi hos vänner och grillade, åt väldigt god lax med sparris och klyftpotatis. Vi tog cyklarna och det var en skön kväll att cykla hem i men lite kallt om fingrarna :) 
 
Idag blev vi bjudna till våra vänner i Norrahammar på blåbärspaj. Paj i alla dess former är det bästa fikat om ni frågar mig, mumsigt var det. Sammanfattar vi denna helg så har vi gjort en del nytta hemma, umgåtts med vänner och även njutit av det härliga vädret. 
 
 
Äter plommon gör vi också, plockat in lite till.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0