Så segt

Känns som om denna vecka aldrig kommer ta slut, så segt. Och jag är så trött, kan vara att det har blivit lite väl sena kvällar.
 
Igår var vi lite shoppingsugna jag och tjejerna, när jag slutat jobbet så åkte vi till Jönköping och A6. Man har inte så mycket tid en kväll efter jobbet men det är så skönt om man har lite ärenden att göra, det är så lagom med folk. 
 
Lite nya bikinis till tjejerna blev det för någon vecka sedan, härligt med lite färg
 

Onsdag och min lediga eftermiddag, älskar onsdagar :)
Idag började tjejerna skolan så nu är allt som vanligt igen med gympapåsar som ska med och akiviteter som snart drar igång.
 
 
Netti
2015-08-19 @ 15:58:44
URL: http://starby.devote.se

Vad roligt med lite shopping på kvällen! Kram

Svar: Ja det var mysigt och så lagom med folk.
vitsvartochlime.blogg.se

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.
2015-08-19 @ 21:59:01
URL: http://hannadidrikson.blogg.se

Är också otroligt trött. Första veckan på jobbet och fortfarande semesterkänsla i kroppen vilket gör det svårt att komma i säng om kvällarna. Borde väl bli bättre snart...

Svar: Det tar lite tid att komma in i de vanliga rutinerna igen :)
vitsvartochlime.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0