Bra kämpat Sverige!

Tittar just nu på herrarnas stafett och herre min gud så spännande det var nu på slutet. Silver till Sverige och vilket lopp, jag stod upp på slutet vid målgång och blev chockad över mig själv. Jag är inte så sportintresserad egentligen, men just skidor är kul. Och vi har ju många bra åkare och så kul att det går bra för dem. Heja Sverige!
 
Idag gav jag med mig, tillhör nog kategorin världens bästa mamma denna fredag. Barnens mellanmål efter skolan blev pannkakor med nutella på. Egentligen förespråkar jag lite nyttigare mellanmål, men idag gjorde vi ett undantag. 
 
Hoppas ni alla har en fin fredag.
 
 
 
 
 
The Place To Be
2015-02-28 @ 14:25:39
URL: http://theplacetobe.se/

Ja men Gud så spännande det var! Kollade lite samtidigt som jag jobbade. Nu sitter jag också och tittar och hoppas att Kalla kan vinna brons! Hon har gjort ett sjukt bra lopp!

Om man äter lite sämre mellanmål ibland gör ju inget. Du verkar vara en jättebra mamma!
Kram Malin

Svar: Tack för den fina kommentaren :)
Madeleine
vitsvartochlime.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0