Hösten är här!

Fredagen avslutade vi med middag hos vänner, det bjöds på soppa och det är väldigt gott med soppa nu när hösten är här. I dag fortsatte vi på temat hösten, vi var på höstmarknad, det var strålande fint väder och varmt så det kändes visserligen mer som vår än höst, men härligt var det. Köpte ljung som nu pryder våra krukor utanför dörren.
 
 
Under eftermiddagen så tog jag och min man en långpromenad med hunden. Jag och yngsta dottern har även tagit oss en cykeltur, det har blivit mycket frisk luft idag vilket är så härligt. 
 
 
Hoppas söndagen blir lika härlig som denna dag har varit. Än så länge har helgen varit toppen :)
 
 
 
 
 
 
 
 
Cissi
2015-10-04 @ 13:02:03
URL: http://nastanperfekt.blo.gg

Vilka härliga bilder och visst är det gott med soppa under hösten. Måste samla på mig lite fler sopprecept bara ;)

Svar: Visst är soppa så gott, går ju variera i massor, har inte heller så många sopprecept :)
vitsvartochlime.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0