Carlshamn

Nu blir det verkligen mörkt fort på kvällarna. Klockan är lite efter åtta och det har varit mörkt ute en stund nu, dags att tända upp med lite ljus, köpte på mig lite värmeljus när jag var på IKEA sist.
 
Vi har haft en väldigt trevlig helg, den spenderades i Carlshamn, vi firade min pappa som fyllde 60 år. Mina föräldrar, jag och min bror med våra familjer. 
 
En väldigt mysig stad och lite shopping blev det också. 
 
 
Fin kyrka mitt i centrum. Väldigt vacker invändigt.
 
 
 
Vi har ätit så mycket gott, inte varit besvikna på maten någon gång, alla har vid varje måltid varit nöjda med sin mat. 
 
Glutenfri hamburgerrätt till dottern. 
 
Fredagens efterrätt, himmelskt god men så mäktig. 
 
Lördagens lunch blev sallad/pizza
 
 
Vi tog bussen och besökte Blekinges exotiska värld. Både mysiga, fina och äckliga djur. Jag avskyr spindlar, tycker de är vidriga, ormar är jag inte jätte förtjust i men så träffade jag Gösta 16 år, en mjölksnok tror jag det var. Han var riktigt charmig, jag höll i honom :) Tyvärr ingen bra bild på det.
 
 
 
 
Kusinerna 
 
 
Utanför hotellet, kunde inte bli bättre.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0