Fuktigt

I morse på väg till jobbet så satte jag på rumpvärmen i bilen. Inte för att jag frös, det var visserligen bara fem grader, men det var sköna fem grader ute och vilken dag det sedan blev. Blå himmel och frisk och härlig luft. Jag gjorde misstaget att tvätta mina jeans lite för sent igår, de var INTE torra i morse. Tänkte att det inte var så farligt först, lite lätt fuktiga, men de var mer än fuktiga, efter frukosten på jobbet vid tio så var jag fortfarande lite fuktig. Tänkte att rumpvärmen skulle hjälpa till att torka, men förutom ett par fuktiga jeans ett par timmar så har dagen varit bra :)
 
Nu ska jag krypa till kojs och ladda för tråkigaste dagen i veckan, tisdagen :)
Hanna Didrikson
2015-09-08 @ 07:33:19
URL: http://hannadidrikson.blogg.se/

Hoppas du får en torrare tisdag och att den inte blir så tråkig :).

Svar: Tisdagen har varit torr och en helt okej dag :)
vitsvartochlime.blogg.se

Denise
2015-09-09 @ 21:42:05
URL: http://flingans.nu

Haha hatar att jeans är så sega på att torka! Förut när det var kris så torkade jag alltid mina jeans med hårtorken på morgonen.. Man stoppar in hårtorken en bit i ena byxbenet så kan det blåsa på medan man äter tex frukost, efter 10-15 minuter så byter man byxben och voila, jeansen är torra! :)

Svar: Ja så segt att få dem torra, hårfönen är bra till mycket :)
vitsvartochlime.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0